Психолого-педагогічний семінар №3

P80402-094445.jpg  Нерідко різноманітні життєві  фактори, чинники стресу  призводять до виникнення синдрому розумово-емоційного напруження, а точніше кажучи, стресу. Найбільше стресовим ситуаціям піддаються люди, які працюють в інтелектуальній сфері, оскільки саме розумове напруження стає причиною стресу, і педагоги не є  винятком. Формування стресостійкості у колективі Новоселицької гімназії – невід’ємне завдання психологічної служби закладу.
02 квітня під час канікул відбувся черговий  психолого-педагогічний семінар «Роль педагога у розвитку стресостійкості у дітей». Цікаво та доступно розповіла про чинники впливу на формування стресостійкості у дітей Бальон Нонна Миколаївна, вчитель початкових класів. Педагоги могли детальніше дізнатись про різновиди стресу, його ознаки. Також отримали рекомендації для батьків. Адже саме вони є першоджерелом формування у дітей стресостійкості.
Згодом Унгурян І.О., соціальний педагог провела тренінг, де вчителі навчались та практикувались у виявленні та знятті стресу, в першу чергу – у  себе. Визначили підходи для  вмілого використання техніки стресостійкості у повсякденному житті.  .
Соціальний педагог                                        І.О.Унгурян

P80402-094503.jpg P80402-094456.jpg P80402-091502.jpg