Презентація проекту «Сценічна етика»

media-share-0-02-05-1f6488332b92721ec7259f4f3c11604037b7072358f2446c2a8bbcb0caefcba7-23749c85-e772-4b78-8019-774c82c94c76.jpgНам часто доводиться виступати на шкільній сцені перед батьками, однолітками, гостями. Завжди виникають ситуації сором’язливості, невпевненості, скутості, неправильної поведінки. Дізналися, що працюючи над театральними постановками, дитина розслабляється, більше розкриває свій талант, вчиться взаємодіяти в колективі, спілкуватись з однолітками. Поступово зникає страх сцени, вона почуває себе більш розкуто і невимушено, збагачує свій словниковий запас, підвищує власний рівень культури в побуті. Тому і виникла ідея проекту – глибше пізнати сценічну етику. media-share-0-02-05-17e2890ed863f435bad325498d9f1ed36191ae1c96b869a13a2c99bb24694360-13eaf426-5fd4-46ec-8e7f-797903b018a7.jpg

Протягом роботи над проектом «Сценічна етика» ми вивчали правила сценічного етикету, розвивали сценічну увагу, пам’ять, уяву, акторську майстерність, відпрацьовували дикцію, правильну чітку літературну вимову, вчилися говорити виразно та емоційно, з правильно розставленими наголосами і паузами, вчилися правильно рухатись на сцені, правильно привертати увагу глядача, відчувати музику, такт. Результатом проекту стала авторська театральна постановка казки «Попелюшка», яку представили на родинному святі до Дня матері 11 травня. За допомогою проекту ми переконалися, що сценічна етика розвиває творче уявлення дітей з елементами акторської та ігрової майстерності, формує культурне сприйняття навколишнього світу.
ТГ «Піар-менеджери» , «Режисери» та
керівник 3-Б класу Бальон Н.М.

media-share-0-02-05-b5d9691de3fc09ec3e74ec8536ef3177a920ef33da228d68a0347b4279bf16da-a951e2b8-9b37-4352-8ab3-99ccce8030af.jpg