До Дня Чорнобильської трагедії

Сучасна екологічна ситуація в світі та Україні зокрема загострюється з кожним днем. Забруднення атмосфери шкідливими викидами, тисячі тон сміття, знищення цілих екосистем через вирубування та знищення лісів в результаті пожеж (які відбуваються зокрема і через спалювання сухостою), розорювання, будівництво, шкідлива радіація та випромінювання — далеко не повний перелік тих техногенних факторів, які негативно впливають на екологію.

Недарма екологічне виховання визнане одним із найважливіших пріоритетів ЮНЕСКО, Національної доктрини розвитку освіти України ХХІ століття, інших основоположних документах світового та національного рівня.

Свідоме й бережливе ставлення до природи потрібно формувати з дитинства у сім’ї та школі, за умови активного формування екологічної культури та накопичення систематичних знань у цій галузі. Екологічне навчання і виховання – це психолого-педагогічний процес, спрямований на формування у людини знань наукових основ природокористування, необхідних переконань і практичних навичок, певної орієнтації та активної життєвої позиції в галузі охорони, збереження і примноження природних ресурсів.

З метою виховувати у школярів любов до рідного краю, навчати основ охорони навколишнього середовища, науково обґрунтованого використанням природних багатств з 21 по 24 квітня 2020 року серед учнів 5-6 класів Новоселицької гімназії в рамках загальношкільного проекту «Крок до зірок» дистанційно був проведений тиждень екологічного виховання. Учні 5 класів прийняли участь у створенні агітаційної галереї малюнків на тему «Не спалюй траву, тому що…». Шестикласники долучилися до відзначення 34 річниці Чорнобильської трагедії написанням творів-мініатюр з ілюстраціями «Що я знаю про Чорнобиль».

Сподіваємося, що ті краплинки знань і умінь, які одержали учні під час тижня екологічного виховання в школі стануть їм у нагоді, що в майбутньому вони стануть екологічно свідомими громадянами своєї держави, які вміло будуть опікуватися її майбутнім, а значить ми будемо жити в збалансованому довкіллі, де пануватиме рівновага.

Класні керівники: Блейбер Д.М., Козак С.Д.