“Рік математики” в дії

Дистанційні уроки не тільки корисні, а й цікаві, пізнавальні та розвивальні. Урок – експедиція в 6-В класі “Множення та ділення звичайних дробів” вчителем математики Аліною Ковдриш був  проведений нестандартно. Він стимулював творчість учителя і його вихованців, створюючи сприятливі умови для співробітництва учнів один з одним і з учителем, використовуючи інформаційні технології. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів відбувалася протягом всього уроку, була спрямована на розвиток в учнів інтересу до навчання, потреби  у різноманітних знаннях, розуміння необхідності вивченого у житті. Урок-експедиція переніс дітей у світ математики та познайомив з відомими постаттями цієї неймовірної науки. Було досягнуто мети уроку:  –  узагальнено і систематизувано знання про звичайні дроби,закріплено і вдосконалено навики дій зі звичайними дробами;  –  виховувався інтерес до вивчення математики, свідомого ставлення до праці, самостійністі, уважністі, активності та відповідальності; – розвивалось логічне мислення, культура математичного мовлення і записів, спостережливість,  вміння узагальнювати та робити висновки.

Використання нетрадиційних форм навчання сприяло формуванню пізнавальних інтересів школярів, їхніх життєвих компетенцій.