Хіба є дитина, якій не хотілося б погратися? В.Сухомлинський

Урок-гра – це вид діяльності, залучившись до якої, учні навчаються. Поєднання навчальної спрямованості й ігрової форми дозволяє стимулювати невимушене оволодіння конкретним навчальним матеріалом.

Метою залучення школярів до ігрової діяльності на уроках зарубіжної літератури є стимулювання їхньої пізнавальної активності, створення сприятливих умов для формування читацьких компетентностей, розширення  читацького простору, літературного та культурного кругозору, виховання любові до художнього слова.

Такий урок, який стимулює інтерес школярів до читання, творчості, комунікації, до активного діалогу, був проведений 11 грудня у 6-В класі Новоселицької гімназії вчителем зарубіжної літератури Підлісною Н. О. спільно із бібліотекарем закладу Лунік В. Д..

Урок був присвячений повісті М. В. Гоголя „Ніч перед Різдвом”, адже Різдво – одне з найбільших та найсвітліших християнських свят, яке люди завжди зустрічають з особливим трепетом. Не випадково багато письменників та художників звертаються до теми Різдва.

Діти систематизували та узагальнили вміння уважно читати, виховувати повагу до літератури.

Учитель української мови та літератури Новоселицької гімназії Підлісна Н.О.

Бібліотекар Новоселицької гімназії Лунік В.Д.