«Модель поведінки в екстремальних ситуаціях»

Мета заняття у 8 Б класі було  нагадати основні  способи  оповіщення,  правила  дій  при  оповіщенні  при  екстремальних  ситуаціях;  розвивали самостійність  під  час  дій;  виховували  дисциплінованість,  організованість,  чіткість  і  впевненість  у  діях при екстремальних ситуаціях. Для цього кожен учень витягував карточки з різними прикладами екстремальних ситуацій і розповідав свої дії.

У підсумку ми ще раз нагадали що в складних умовах аварії, стихійного лиха необхідно дотримуватися організованості, дисципліни, точно виконувати встановлені правила поведінки. Метушня, паніка неприпустимі під час екстремальних ситуацій. Ігнорування, повільне виконання команди, а також не виконання вказівки старших і батьків можуть привести до тяжких наслідків.

Класний керівник                                                                           Блейбер С.О.