Емоційне збагачення освітнього процесу через інтеграцію

У 2 –А класі, в рамках декади педагогічної майстерності, проведено інтегрований урок з української мови та читання Українська мова: вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу по ролях. Читання: Медіа віконце: вистава. Василь Сухомлинський «Покинуте кошеня». Вистава «Хто зігріє кошеня?».

Групова робота «Створення афіші» (за алгоритмом) допомогла учням активно включитись у роботу.  Юні актори із задоволенням розподілили і вивчили ролі, підготували костюми. Обравши цікавий текст, учні поглиблювали знання про слова — назви дій предметів; вчили розрізняти дієслова у мовленні, реченнях, текстах через правильно поставлені питання. Різні види діяльності зробили  урок цікавим. запобігли стомлюванню дітей, посили інтерес до навчання та школи в цілому. Така робота переконливо доводить, що інтеграція навчальних предметів дає змогу кожному учневі розвивати свої здібності, опановувати програму в доступному йому темпі, підвищує мотивацію дітей до сприйняття нових знань і закріплення попередніх. Такі уроки емоційно збагачують освітній процес.

Ельвіра Куті