02 квітня 2024 року вчителі зустрілися на психолого-педагогічному семінарі з тематикою “Формування безпечного освітнього середовища в закладі освіти”. Під час теоретичного блоку були розглянуті питання:
1.Принципи побудови безпечного середовища у школі.
2. Роль вчителя у створенні безпечного середовища. Використання профстандарту вчителя.
3. Проактивна дисципліна: що це таке?
Діагностичний практикум охопив анкетування педагогів на тему «Соціально-психологічний клімат педагогічного колективу». Під час педагогічного практикуму психологом школи Наталією Збурлюк був проведений тренінг на тему “Стресостійкість як компонент професійності вчителя”.
🔵ЗАПРОШУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЯ🟠:
«Ми всі рівні»
10 Грудня, 2025БЛАГОДІЙНІСТЬ ЗАВЖДИ НА ЧАСІ
5 Грудня, 2025Круглий стіл «Запобігання булінгу в інклюзивній школі: алгоритми і методи соціально -психологічної ...
3 Грудня, 2025ОСВІТНЯ РЕФОРМА В ДІЇ: КЕРІВНИКИ ТА ЇХ ЗАСТУПНИКИ ОПАНОВУЮТЬ СУЧАСНІ ПІДХОДИ НУШ
16 Листопада, 2025«Професійність без кордонів»
14 Листопада, 2025Переглядів: 0
