НУШ В ДІЇ: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

Українці належать до тих народів, у житті яких сільське господарство (землеробство і скотарство) відігравало важливу роль протягом всієї історії.

Так, в період енеоліту на території України жили племена трипільської археологічної культури, головним заняттям яких було землеробство та племена середньостогівської археологічної культури, основою господарства яких становило скотарство.

 З метою розвитку пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, учні 6-х класів (вчитель Василь ГОРБАТЮК) до уроку історії з теми «Спільноти землеробів і скотарів на українських землях» підготували та представили творчі інформаційні проєкти: лепбуки й презентації.

Об’єднавшись на уроці в групи, проявляли творче мислення і вміння працювати в команді. Складали запитання до теми. Пропонували однокласникам дати на них відповіді. Позначали на лінії часу хронологічні межі існування трипільської та середностогівської археологічних культур. Розгадували історичні загадки, ребуси, кросворди. Складали зі слів у хмаринках українські прислів’я, пояснюючи, як у них розкрито значення землеробства та скотарства в житті українського народу.

Наприкінці уроку учні самостійно оцінили свої успіхи в опануванні теми.

Поділитися публікацією: