Моделювання сучасного уроку в рамках реалізації Концепції Нової української школи (НУШ) та впровадження Державного стандарту початкової освіти вимагає інноваційного підходу до навчального процесу. НУШ ставить перед педагогами завдання створити інтерактивне та комфортне середовище, де учні можуть активно долучатися до процесу навчання, проявляти свою ініціативу, розвивати критичне мислення та соціальні навички. Основними підходами у цьому контексті є компетентнісно орієнтоване навчання та інтегровані методи, які відповідають новітнім стандартам.
Проведення педагогічних гостин у форматі круглого столу забезпечило зручний майданчик для обговорення новітніх методів, обміну ідеями та напрацювання практичних рекомендацій. Педагоги обмінялися досвідом та новаторськими ідеями. Спрямували свою роботу на спільний пошук ефективних рішень для підвищення якості освітнього процесу.
Фокусом обговорення стало застосування методів критичного мислення на уроках української мови. Саме ці методи дають змогу молодшим школярам навчитися аналізувати інформацію, формулювати аргументи, висловлювати свої думки і розвивати вміння дискутувати. Галина Горбатюк виділила ефективні методи, що сприяють розвитку в учнів навичок критичного мислення та соціальних компетентностей, які є ключовими у сучасному суспільстві.
Шкільний психолог Ірина Унгурян провела психологічний практикум «Адаптація першокласників до навчання у школі». Адаптація першокласників до навчання — це процес, який потребує підтримки з боку батьків, учителів і психологів. Психологічний практикум допоміг виявити можливі труднощі та розробити ефективні стратегії для їх подолання, сприяючи успішній інтеграції дітей у шкільне життя.
Крістіна Кочервей ознайомила з інноваційною технологією навчання «Ейдетика», розкрила основні принципи ейдетики, переваги ейдетики, використання ейдетики у навчальному процесі, продемонструвала практичні приклади застосування. Ейдетика як інноваційна технологія має величезний потенціал для освітнього процесу, оскільки поєднує ефективне запам’ятовування з розвитком креативного та критичного мислення. Вона відкриває нові можливості для індивідуального підходу, робить навчання цікавим та результативним, сприяючи формуванню особистісно-орієнтованого середовища в школах.
Педагогічні гостини стали чудовою нагодою для педагогів отримати практичні інструменти і поділитися власними напрацюваннями щодо впровадження критичного мислення в початковій школі.
Ельвіра Куті, керівник ШПС