Уроки з предмету “Здоров’я. Безпека. Добробут” вирізняються з поміж інших тим, що кожен здобувач освіти має можливість “приміряти” на себе різні соціальні ролі, змоделювати свою поведінку в різних ситуаціях, в тому числі у небезпечних.
Так відбулося й цього разу у 6-Б класі, коли під час вивчення теми “Пожежі в побуті і громадському приміщенні. Дії в разі виникнення пожежі. Як допомогти людині, яка отримала термічні опіки” (вчитель Оксана ПЕТРОВА) учні не лише спроєктувати свої дії, а й дізналися більше про засоби пожежогасіння. Крім того, учні мали можливість й застосувати свої творчі навички, адже отримавши випереджальне завдання вони власноруч виготовлювали вогнегасники та щити пожежної безпеки з підручних засобів. Вийшло і пізнавально, і креативно.
🔵ЗАПРОШУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЯ🟠:
ТРИВАЄ ФЛЕШМОБ "СЛОВО, ЩО ЄДНАЄ"
28 Жовтня, 2025УЧНІ ТА ПЕДАГОГИ ЛІЦЕЮ №1 - АКТИВНІ УЧАСНИКИ РАДІОДИКТАНТУ ЄДНОСТІ
27 Жовтня, 2025СЛОВО, ЩО ЄДНАЄ. СТАРТУВАВ ФЛЕШМОБ
27 Жовтня, 2025ПОДВІРНЕНСЬКІ ЛІЦЕЇСТИ ШЛІФУВАЛИ НАВИЧКИ ІЗ ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
24 Жовтня, 2025НУШВДІЇ: МОДЕЛЮЄМО АТОМИ ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
23 Жовтня, 2025Переглядів: 0



