Професійний розвиток – обов’язок кожного вчителя, а досягнути гарних результаті в цьому напрямку, як показує практика, допомагає експериментальна діяльність.
Цього разу, до експерименту вдалися вчителі географії ліцею – Сніжана ОБЕРШТ та Сергій ВЛАСОВ, які, спробували на практиці метод обміну класами.
Завдяки цьому методу вчителі можуть краще адаптувати навчальні матеріали під рівень знань, умінь та навичок здобувачів освіти, а також до їх вікових особливостей, що сприяє глибшому засвоєнню інформації, ну і, звісно ж, професійному вдосконаленню в ході підготовки до уроків та їх проведенні.
Крім того, обмін думками та взаємними порадами дозволяє під інакшим кутом поглянути як на власний стиль викладання, так і на результативність учнів.
Досвід цікавий, корисний та продуктивний.
🔵ЗАПРОШУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЯ🟠:
«Коляда для захисника»
19 Грудня, 2025ЛІЦЕЙ №2 НАВЧАВСЯ В ОСЕРЕДКУ З ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ "ЗАХИСТ УКРАЇНИ"
19 Грудня, 2025ХТО МОЛОДЦІ? МИ - МОЛОДЦІ! ПЛЮС ДВІ ПЕРЕМОГИ ДО СКАРБНИЧКИ ЛІЦЕЇСТІВ
15 Грудня, 2025ХТО МОЛОДЦІ? МИ - МОЛОДЦІ! УСПІХ ЮНОГО ДОСЛІДНИКА ЛІЦЕЮ НА ОБЛАСНОМУ КОНКУРСІ
14 Грудня, 2025ХТО МОЛОДЦІ? МИ - МОЛОДЦІ! 5 ЛІЦЕЇСТІВ У ЧИСЛІ ПЕРЕМОЖЦІВ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЕТАПУ КОНКУРСУ ІМ.П.ЯЦИКА
13 Грудня, 2025Переглядів: 0





