Професійний розвиток – обов’язок кожного вчителя, а досягнути гарних результаті в цьому напрямку, як показує практика, допомагає експериментальна діяльність.
Цього разу, до експерименту вдалися вчителі географії ліцею – Сніжана ОБЕРШТ та Сергій ВЛАСОВ, які, спробували на практиці метод обміну класами.
Завдяки цьому методу вчителі можуть краще адаптувати навчальні матеріали під рівень знань, умінь та навичок здобувачів освіти, а також до їх вікових особливостей, що сприяє глибшому засвоєнню інформації, ну і, звісно ж, професійному вдосконаленню в ході підготовки до уроків та їх проведенні.
Крім того, обмін думками та взаємними порадами дозволяє під інакшим кутом поглянути як на власний стиль викладання, так і на результативність учнів.
Досвід цікавий, корисний та продуктивний.
🔵ЗАПРОШУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЯ🟠:
ХТО МОЛОДЦІ? МИ - МОЛОДЦІ! ЮНА ЛІЦЕЇСТКА – ПЕРЕМОЖНИЦЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО НАУКОВОГО КОНКУРСУ
31 Жовтня, 2025ЗАВЕРШУЄТЬСЯ ФЛЕШМОБ "СЛОВО, ЩО ЄДНАЄ"
30 Жовтня, 2025ВІДБУЛОСЯ ЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ЛІЦЕЮ
30 Жовтня, 2025Практичне спрямування ШПС
30 Жовтня, 2025Засідання Методичної ради: кроки до вдосконалення освіти
30 Жовтня, 2025Переглядів: 1





