Діяльнісний підхід в освіті — спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію.
Активне впровадження діяльнісного підходу – є особливо актуальним під час виконання практичних робіт, в тому числі на укроах інтегрованого крусу “Пізнаємо природу” у 5 класах.
Здобувачі освіти 5-Б класу Новоселицького ліцею №1 (вчитель Росина ОДАЖІУ) мали можливість випробувати свої знання, вміння та навички в природничій освітній галузі під час вивчення теми “Визначення основних фізичних властивостей гірських порід і мінералів шкільної колекції”.
Урок відбувся в нестандарній для учнів атмосфері, оскільки проходив у кабінеті географії рідного краю, де до послуг юних натуралістів була колекція мінералів та гірських порід. Використовуючи наявні навчальні ресурси учні з легкістю та задоволенням визначали основні фізичні властивості.