НУШ В ДІЇ: ПОВІТРЯНИЙ ЗМІЙ. ІНТЕГРАЦІЯ НА УРОЦІ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Інтеграція навчальних предметів сприяє розвитку світогляду учнів і налагоджує співпрацю між учителями. Інтегроване навчання ґрунтується на комплексному підході. Межі між предметами стираються, а навчальний процес стає частиною загальної картини світу.

Учителі заохочують учнів шукати зв’язок між дисциплінами, опиратися на вже набуті знання і навички з різних сфер. Це, у свою чергу, навчає їх критично мислити, краще розуміти, засвоювати та застосовувати загальні поняття, толерантно ставитися до різних цінностей і поглядів, бути здатними приймати рішення, оцінювати інформацію та виконувати нові завдання.

Так учні 6-А класу Новоселицького ліцею №1, вивчаючи повість шведського письменника Ульфа Старка «Чи вмієш ти свистати, Юганно?» на уроці зарубіжної літератури, вирішили створити свого власного повітряного змія, який їх надихнув на роботу разом з вчителем математики, Людмилою Павлівною Лютик, адже тут без математики ніяк. Хто вирішив зробити з паперу, хто- з тканини, а хто – намалював свого особистого та неповного повітряного змія.

Так, без сумніву, цікаво було не лише дітям, а й вчителям. Моделюючи співпрацю, поєднуючи різні дисципліни, ми не лише створюємо новий навчальний сенс, шукаємо нові, нестандартні форми подання матеріалу, але й покращуємо власну взаємодію та професійну атмосферу освітнього закладу.

Тетяна ДІДУХ-БОЙЧУК , вчитель зарубіжної літератури

Поділитися публікацією: