Протягом кількох останніх років вивчення педагогічного практичного досвіду вчителів початкових класів з інших регіонів України для мене також вже стало важливим аспектом мого професійного розвитку в ролі експерта сертифікації. Адже взаємодія з іншими педагогами, спостереження за їхньою діяльністю, детальне вивчення практичного досвіду, сприяє обміну корисними практиками та інноваціями, що якісно покращують процес навчання і моїх учнів.
Цьогоріч я вивчала досвід двох колег з Хмельниччини й Тернопільщини. Обидві вчительки виявилися досить компетентними й талановитими педагогами, які вже вдруге наважились пройти сертифікацію. І вони це зробили, адже набрали досить високі бали, гідно пройшовши усі «випробовування» під час ІІІ етапу сертифікації: спостереження за двома уроками, самоаналіз вчителя одного з уроків, самопрезентація практичного досвіду вчителя та інтерв’ю.
Тож вважаю, що сертифікація – це не про експертів, а про професійні якості вчителя, адже – це процедура оцінки майстерності педагога, яка може включати як оцінку педагогічної діяльності, так і допомагає вчителю удосконалити свою роботу та підвищити свій професійний рівень майстерності, дізнатися про свої слабкі та сильні сторони.
Вчитель-експерт: ОКСАНА СІРЯКОВА
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.