Протягом кількох останніх років вивчення педагогічного практичного досвіду вчителів початкових класів з інших регіонів України для мене також вже стало важливим аспектом мого професійного розвитку в ролі експерта сертифікації. Адже взаємодія з іншими педагогами, спостереження за їхньою діяльністю, детальне вивчення практичного досвіду, сприяє обміну корисними практиками та інноваціями, що якісно покращують процес навчання і моїх учнів. 
       Цьогоріч я вивчала досвід двох колег з Хмельниччини й Тернопільщини. Обидві вчительки виявилися досить компетентними й талановитими педагогами, які вже вдруге наважились пройти сертифікацію. І вони це зробили, адже набрали досить високі бали, гідно пройшовши усі «випробовування» під час ІІІ етапу сертифікації: спостереження за двома уроками, самоаналіз вчителя одного з уроків, самопрезентація практичного досвіду вчителя та інтерв’ю.
     Тож вважаю, що сертифікація – це не про експертів, а про професійні якості вчителя, адже – це процедура оцінки майстерності педагога, яка може включати як оцінку педагогічної діяльності, так і допомагає вчителю удосконалити свою роботу та підвищити свій професійний рівень майстерності, дізнатися про свої слабкі та сильні сторони.
     Вчитель-експерт: ОКСАНА СІРЯКОВА
🔵ЗАПРОШУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЯ🟠:
ХТО МОЛОДЦІ? МИ - МОЛОДЦІ! ЮНА ЛІЦЕЇСТКА – ПЕРЕМОЖНИЦЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО НАУКОВОГО КОНКУРСУ
31 Жовтня, 2025ЗАВЕРШУЄТЬСЯ ФЛЕШМОБ "СЛОВО, ЩО ЄДНАЄ"
30 Жовтня, 2025ВІДБУЛОСЯ ЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ЛІЦЕЮ
30 Жовтня, 2025Практичне спрямування ШПС
30 Жовтня, 2025Засідання Методичної ради: кроки до вдосконалення освіти
30 Жовтня, 2025Переглядів: 1



