Творчість учнів на уроках зарубіжної літератури

Час не стоїть на місці…Питання про мету освіти є питанням про те, якою має бути людина майбутнього… Різнобічно розвинена особистість – гармонійна особистість, вона знаходиться в єдності зі світом, людьми та самим собою. Кожна дитина- особистість! Ось гасло сьогодення. Велике значення має розвиток творчості учнів. Саме люди з творчим мисленням приносять в  життя щось нове. Такі люди найчастіше стають лідерами. Творчість має вирішальне значення в розвитку здібностей людини, формуванні її активної життєвої позиції. Нинішнє завдання школи – розвивати  в школярів такі якості, як ініціативність, далекоглядність, розсудливість, самостійність, прагнення до успіху, креативність, творчість. Головною  метою  розвитку особистості – повна реалізація себе, своїх здібностей  та  можливостей.На уроках зарубіжної літератури  творчості учнів не має меж. Діти кожного разу при вивченні творчості письменника чи його твору , створюють щось цікаве, нове.  Через свою роботу відкривають і себе, свою творчість.  Велике значення має і відношення вчителя до творчих спроб учнів. Дуже важливо, щоб юні автори відчули інтерес до їх робіт, як усних, так і письмових,  зі сторони зацікавленого помічника-вчителя.

Вашій увазі пропоную роботу учнів. Буктрейлер до твору Джонатана Свіфта «Мандри Гуллівера» –  Янкової Яни та читання вірша Генріха Гейне «Я не знаю що стало зі мною…» в музичному супроводі Чиженко Марії.

Дідух-Бойчук Тетяна Георгіївна ,

вчитель зарубіжної літератури

Поділитися публікацією: