Час не стоїть на місці…Питання про мету освіти є питанням про те, якою має бути людина майбутнього… Різнобічно розвинена особистість – гармонійна особистість, вона знаходиться в єдності зі світом, людьми та самим собою. Кожна дитина- особистість! Ось гасло сьогодення. Велике значення має розвиток творчості учнів. Саме люди з творчим мисленням приносять в життя щось нове. Такі люди найчастіше стають лідерами. Творчість має вирішальне значення в розвитку здібностей людини, формуванні її активної життєвої позиції. Нинішнє завдання школи – розвивати в школярів такі якості, як ініціативність, далекоглядність, розсудливість, самостійність, прагнення до успіху, креативність, творчість. Головною метою розвитку особистості – повна реалізація себе, своїх здібностей та можливостей.На уроках зарубіжної літератури творчості учнів не має меж. Діти кожного разу при вивченні творчості письменника чи його твору , створюють щось цікаве, нове. Через свою роботу відкривають і себе, свою творчість. Велике значення має і відношення вчителя до творчих спроб учнів. Дуже важливо, щоб юні автори відчули інтерес до їх робіт, як усних, так і письмових, зі сторони зацікавленого помічника-вчителя.
Вашій увазі пропоную роботу учнів. Буктрейлер до твору Джонатана Свіфта «Мандри Гуллівера» – Янкової Яни та читання вірша Генріха Гейне «Я не знаю що стало зі мною…» в музичному супроводі Чиженко Марії.
Дідух-Бойчук Тетяна Георгіївна ,
вчитель зарубіжної літератури