Природа – не храм, а майстерня,
і людина в ній працівник.
Серед багатьох факторів, від яких залежить майбутнє держави є екологічний стан навколишнього середовища, в якому проживають її громадяни, зокрема молоде покоління, яке в подальшому і буде формувати її розвиток.
Мало хто заперечить, що перебуваючи на чистому повітрі учні краще засвоюють необхідну інформацію, працівники працюють високопродуктивно, з насолодою, а відпочиваючи в чистому довкіллі ми отримуємо набагато більше задоволення від спілкування з оточуючими нас людьми та від кожного прожитого дня.
Саме особливої уваги в питаннях охорони та чистоти навколишнього середовища потребує молодь. Адже вона і є майбутнім нашої країни, тому від усвідомлення нею цінності нашого довкілля, розуміння правильного природокористування, формування відповідних переконань і визначить напрямок розвитку нашого суспільства і держави в цілому.
Саме тому, на початку І семестру учні 6-А класу в рамках загальношкільного проєкту «Крок до зірок» розпочали працювати над класним проєктом з екологічного виховання «Любимо і збережемо планету Земля». Метою проєкту є виховати в учнів дбайливе, гуманне і духовне ставлення до природи; сформувати у дітей екологічну культуру, дбайливого ставлення до природи.
Творчім підсумком даного проєкту для учнів 6-А класу стало проведення 8 грудня вчителем біології Р.Г. Одажіу та класним керівником Л.П. Лютик еко-квесту «Довкілля – наш дім» .
Метою гри – квесту «Довкілля – наш дім» було сприяти закріплення знань не тільки з екології, а й з інших природничих наук, визначення та усвідомлення нинішніх екологічних проблем, та знайти оптимальні шляхи їх розв’язку, а саме спільна співпраця, екологічне мислення та бережливе ставлення до природи.
В ході гри учні отримали комунікативні навички ефективного спілкування в різних формах та умовах, вміння продуктивно працювати в команді, знаходити компроміси для досягнення цілей. Під час квесту шестикласники, долаючи екологічні станції, знаходили найоптимальніше рішення як зберегти нашу планету та не допустити її подальшого забруднення.
Цей захід дав змогу учням відчути причетність до екологічних справ на Україні; навчили рости небайдужими, розумно задовольняти власні потреби, не зашкоджуючи довкіллю, розвинули бажання зберігати та охороняти тварин і рослини України, користуватися практичними порадами щодо збереження нашого довкілля в безпеці та чистоті.
Класний керівник 6-А класу Л.П. Лютик
та вчитель біології Р.Г. Одажіу