Інколи складається враження, що сьогодні особливо складно зацікавити учнів читанням книжок. Навіть наявність унікальних сюжетних ліній, поворотів, непересічних персонажів та нестандартних сюжетних ліній не завжди їх вражають. Тому педагоги часто перебувають у пошуку нових методів та підходів, які допоможуть зробити літературу більш привабливою для учнів.
Саме тому учні 10-Б класу на уроці української літератури (учитель – Уляна ЖИТАРЮК) провели творче дослідження «Спільне та відмінне в художній манері Івана Нечуя-Левицького та Панаса Мирного». Школярі об’єдналися в групи та виконали такі завдання: «Самопрезентація письменника», «Фото героя/героїні», «Спільне/відмінне».
Подібні уроки надихають та мотивують і учнів, і вчителів, а хороший настрій та атмосфера творчості дарують крила.
Уляна ЖИТАРЮК, учителька української мови та літератури
🔵ЗАПРОШУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЯ🟠:
«Коляда для захисника»
19 Грудня, 2025ЛІЦЕЙ №2 НАВЧАВСЯ В ОСЕРЕДКУ З ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ "ЗАХИСТ УКРАЇНИ"
19 Грудня, 2025ХТО МОЛОДЦІ? МИ - МОЛОДЦІ! ПЛЮС ДВІ ПЕРЕМОГИ ДО СКАРБНИЧКИ ЛІЦЕЇСТІВ
15 Грудня, 2025ХТО МОЛОДЦІ? МИ - МОЛОДЦІ! УСПІХ ЮНОГО ДОСЛІДНИКА ЛІЦЕЮ НА ОБЛАСНОМУ КОНКУРСІ
14 Грудня, 2025ХТО МОЛОДЦІ? МИ - МОЛОДЦІ! 5 ЛІЦЕЇСТІВ У ЧИСЛІ ПЕРЕМОЖЦІВ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЕТАПУ КОНКУРСУ ІМ.П.ЯЦИКА
13 Грудня, 2025Переглядів: 2




