ПОДОРОЖ У МИНУЛЕ ПЛАНЕТИ: УЧНІ ЗНАЙОМИЛИСЯ З ГІПОТЕЗОЮ АЛЬФРЕДА ВЕГЕНЕРА

На уроці географії учні сьомих класів (вчитель Сніжана ОБЕРШТ) здійснили захопливу подорож у далеке минуле нашої планети. Темою заняття стала гіпотеза німецького науковця Альфреда Вегенера, згідно з якою всі сучасні материки колись утворювали єдиний давній материк — Пангею, а згодом поступово розділилися та набули сучасних обрисів.

Після ознайомлення з основними положеннями гіпотези школярі активно включилися у практичну роботу. Вони створювали власні моделі — спершу давнього материка Пангея, а потім сучасних материків, які вже відомі людству. Така діяльність дозволила краще зрозуміти процеси, що відбувалися мільйони років тому, та побачити наочно, як змінювалася географічна карта Землі.

Урок став прикладом діяльнісного підходу до навчання, адже учні не лише слухали теорію, а й застосовували знання на практиці. Використання методу моделювання допомогло розвинути критичне мислення, уяву та вміння аналізувати.

Такі заняття проводяться з метою закріплення знань, підвищення інтересу до предмету та покращення якості освітнього процесу.

Переглядів: 8

Поділитися публікацією:

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.