Проектуючи – навчаємось
[peg-image src=”https://lh3.googleusercontent.com/-CHZ1N7oUQdk/WiOv8wdJuSI/AAAAAAAAAyw/ipGHODbJcBc1HitVx5zbLqC5iy_LGdziACCoYBhgL/s144-o/image-0-02-05-3fb0e0951f906d523d9d6119d7b4d25440fad5b067bfaaee018f1b4ad6fe569d-V-1024×576.jpg” href=”https://picasaweb.google.com/107089070313193142780/6480127504840830561#6495228545932572962″ caption=”” type=”image” alt=”image-0-02-05-3fb0e0951f906d523d9d6119d7b4d25440fad5b067bfaaee018f1b4ad6fe569d-V-1024×576.jpg” image_size=”640×360″ ] Урок природознавства в 3-А класі У Новоселицькій гімназії в 3-А класі було проведено урок-проект природознавства «Який дар природи для людства найцінніший», метою якого було: вчити учнів проектувати власну діяльність щодо популяризації ідеї, раціонального використання природних ресурсів і презентувати її результати; формувати екологічнуДЕТАЛЬНІШЕ🔍