Основна мета освітньої діяльності закладу – це конкурентноспроможні випускники – освічені українці, всебічно розвинені, відповідальні громадяни та патріоти, здатні до ризику та інновацій, здатні повести українську економіку вперед у XXI сторіччі.


Освітній процес організовується в безпечному освітньому середовищі та здійснюється з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, їхніх особливих освітніх потреб.
В центрі освітньої діяльності – здобувачі освіти. Робота педагогів спрямована всебічний розвиток через різні напрямки діяльності, урізноманітнення освітнього процесу, використання передових педагогічних технологій, застосування всіх наявних освітніх ресурсів.
Оптимальна для педагогічного колективу формула Концепції “Нова українська школа” дозволяє ефективно культивувати в здобувачів освіти компетентності, що знадобляться їм впродовж життя.
Відповідно до наявності необхідних ресурсів, матеріально-технічного, кадрового, навчально-методичного, інформаційного забезпечення освітньої діяльності реалізація освітньої програми здійснюється очно в таких формах як:

  • урок формування компетентностей;
  • урок розвитку компетентностей;
  • урок перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;
  • урок корекції основних компетентностей;
  • комбінований урок.
Також формами організації освітнього процесу в закладі освіти є екскурсії, конференції, форуми, вистави, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, спектаклі, квести, інтерактивні уроки, уроки з використанням інтегративних, проектних технологій, технологій розвитку критичного мислення тощо.
Форми проведення уроків обираються педагогічними працівниками із врахуванням тематики занять, навчальних програм, форми навчання, змісту навчального матеріалу тощо.
В разі необхідності, в закладі може бути організовано дистанційну та/або змішану форму навчання, що передбачає використання ІКТ, інтернет-ресурсів та онлайн-платформ.