Інтегрований урок в 1-Б класі

[peg-image src=”https://lh3.googleusercontent.com/-G7hQBVfkBZY/WjEUjf1P-CI/AAAAAAAAA4U/s2NkIPE-OtYJJjPnzo9A0W2crrSBmkmCACCoYBhgL/s144-o/20171207_102820-min.jpg” href=”https://picasaweb.google.com/107089070313193142780/6480127504840830561#6498998337345157154″ caption=”” type=”image” alt=”20171207_102820-min.jpg” image_size=”4128×3096″ ]Одним із напрямків методичного збагачення уроків у початкових класах є проведення їх на основі інтеграції змісту.
Мета інтегрованих уроків – формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ, активізація їх пізнавальної діяльності, підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу, створення творчої атмосфери у колективі учнів, виявлення здібностей учнів та їх особливостей, формування навичок самостійної роботи, підвищення інтересу учнів до матеріалу, що вивчається.
Такий інтегрований урок пройшов в учнів 1-Б класу Новоселицької гімназії з природознавства та образотворчого мистецтва (вчитель Л.П.Кодряну).
[peg-image src=”https://lh3.googleusercontent.com/-ZlmN9XdFJFU/WjEctLS8ESI/AAAAAAAAA4w/0_IIvAt06PYfd51ZxZaNqGOXyWAEKG_vQCCoYBhgL/s144-o/20171207_100753-min.jpg” href=”https://picasaweb.google.com/107089070313193142780/6480127504840830561#6499007299724251426″ caption=”” type=”image” alt=”20171207_100753-min.jpg” image_size=”4128×3096″ ]На уроці першокласники ознайомилися з різновидами рослин та їх будовою. Дізналися про взаємозв’язок всіх органів рослини. Також, учні переглянули відеопрезентацію, виявили свої творчі здібності у малюванні краєвиду з деревом, оформили виставку робіт.
Інтегрований урок сприяв активізації пізнавальної активності учнів, зацікавив школярів, подарував їм радість від власних успіхів.

Л. П. Кодряну – вчитель початкових класів

Поділитися публікацією: