Шкільне методичне об’єднання-домінуюча форма методичної роботи

[peg-image src=”https://lh3.googleusercontent.com/-jd21Xhu7bhA/W9mGVoFNgbI/AAAAAAAACZE/XcIrtAaL6XQcRQml4ALyFNJfuKZgG6MBACCoYBhgL/s144-o/P81031-090945.jpg” href=”https://picasaweb.google.com/107089070313193142780/6480127504840830561#6618468833492304306″ caption=”” type=”image” alt=”P81031-090945.jpg” image_size=”1472×1104″ ] 31 жовтня 2018 року відбулося засідання шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу. Під час роботи педагогами були розглянуті питання щодо діяльності вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі  (логопед Арсеній Н.М.) , адаптації учнів 5-х класів до навчання у середній ланці, організації роботи з обдарованими та талановитими учнями (ЗДНМР Дисар Я.В., ЗДВР Басараба А.В.). Були обговорені підсумки проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. Розглянуті методичні рекомендації щодо участі  вчителів географії та основ здоров’я у конкурсі педагогічної майстерності “Вчитель року-2019”. На закінчення вчителі обговорили питання щодо самовдосконалення педагогів та їхньої самоосвіти  і прийняли відповідні рішення щодо подальшої роботи.

Поділитися публікацією: