Проєкт 10 класу з героїко-патріотичного та військового   виховання “На варті Вітчизни”

У жовтні 2020 року учні 10 класу Новоселицької гімназії в рамках загальношкільного проєкту «Крок до зірок» розпочали працювати над  власним класним проєктом з героїко-патріотичного та військового   виховання «На варті Вітчизни».       У реалізації проєкту прийняло участь  учні 10-го класу, батьки, вчителі захисту України та історії, практичний психолог, бібліотекар та класний керівник. Основний обсяг робіт над проєктом здійснювався за рахунок опрацювання наукової літератури, школярі засобами ІКТ в мережі інтернет знаходили потрібну інформацію, власноруч створювали презентаційний матеріал, виховні заходи проводились у очно-дистанційному форматі. На початку проєкту школярі об’єднались у три групи, визначили місію, напрямки роботи та завдання. В ході проєкту учні з групи «Історики» підготували історичну довідку «Друга світова війна в Україні»; опрацювали історичні міфи, пов’язані з вигнанням нацистських окупантів з України та інфо-хроніку війни в Україні 1939-1945 років; переглянули ряд фільмів про участь  українців у ІІ світовій війні, АТО та створили кіноафішу. Група «Патріоти» організувала віртуальну екскурсію по Національному Меморіальному Комплексі Героїв Небесної Сотні та створили буклет; розробили інформаційний бюлетень «Сила нескорених»; організували та провели тиждень героїко-патріотичного та військового виховання.

Група «Захисники» активно прийняла участь у флешмобі «Дякую захиснику України»; учні провели майстер-клас «Даруємо тепло сердець»-виготовили власноруч сувенір для захисника України та створили відеоролик; взяли участь в уроці мужності «Українська армія-школа мужності» та  оформили презентацію; з метою формування прагнення до оволодіння військовими знаннями, учні розробили слайд-шоу «Нова українська армія. Техніка та озброєння».

Для  розвитку в юнаків фізичної сили, витривалості, спритності, сформувати необхідні для військової діяльності рухові навички та вміння був проведений флешмоб «Військова дисципліна у фізичній активності». Наприкінці  проєкту учні мали змогу оцінити один одного та поділитись своїми враженнями щодо очікуваних результатів.

Яна Дисар, класний керівник 10 класу