«Педагогічна ідея – це крила, на яких зростає колективна творчість»

Важливою складовою професійної компетентності педагога є здатність до ефективного міжособистісного спілкування. Вчителі Новоселицького ліцею №1 взяли активну участь в ІІІ НеКонференції педагогічних працівників закладів освіти Новоселицької ОТГ з теми: «Професійна компетентність педагога як показник його особистісного розвитку та запорука успішного навчання учнів». Семеро досвідчених та творчих педагогів представляли свої методичні напрацювання колегам з шкіл Новоселицької громади.  А саме:  Сніжана Дмитрівна Козак, вчителька математики та  Валентина Олексіївна Гушила, вчителька трудового навчання, презентували свій спільний проєкт “Український вінок – краса і традиції сплелись воєдино”. Проєкт  “Діло майстра величає. Світ одноклітинних тварин своїми руками” презентувала Яна Валентинівна Дисар, вчитель біології, а Сніжана Станіславівна Обершт, вчитель географії, поділилась досвідом та цікавими формами проведення «Тижня географії»  в школі.  Альона Вікторівна Басараба, заступник директора з виховної роботи, тренер «Безпечного простору, дружнього до дітей», створеного в рамках проєкту «Сміливість у долонях», поділилася з присутніми своїм досвідом та провела з колегами вправи для покращення ментального здоров’я у роботі з дітьми в дружньому колі: «Курник та хитрий лис», «Танцювальна палиця», «Вправи з парашутом», арт-терапію «Мозаїка». Сергій Вікторович Чулей, вчитель фізичного виховання, презентував своїм колегам модуль НУШ “Регбі-5”. Оксана Вікторівна Сірякова, вчитель початкової ланки, поділилася  з колегами власною розробленою програмою у напрямку національно патріотичне виховання для початкової освіти на тему «Україна – країна нескорених» та продемонструвала, як з дітьми та спільно з батьками займались волонтерством.

Отож педагог, який володіє внутрішньою мотивацією до розвитку, вміє самокритично оцінювати свою роботу та вдосконалювати свої навички, стає прикладом для своїх учнів не лише у питаннях знань, але й у розвитку особистості. А успішне навчання учнів залежить від того, наскільки компетентним є педагог. Тому постійний особистісний розвиток, підвищення кваліфікації та самовдосконалення є необхідними умовами для досягнення високих результатів в освітньому процесі.