Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення – саме над цією проблемою працювали протягом останніх місяців вчителі шкільної спільноти початкових класів Новоселицького ліцею№1.
Урок залишається основною формою навчально-виховного процесу, але помітно змінюються його функція й організація. Ірина Чебан наголосила, що робота з досвідом учня вимагає від учителя не просто вміння викладати свій предмет, а аналізувати зміст того, чим уже володіє школяр із цієї теми. У таких умовах змінюється режисура уроку: учні не просто слухають розповідь педагога, а постійно співпрацюють із ним за допомогою діалогу. Саме такий сучасний урок є особистісно зорієнтованим. Сучасний світ розвивається з шаленою швидкістю, і діти не відстають від нього! Набагато швидше, ніж дорослі, вони підхоплюють тренди та освоюють нові технології. Сучасні діти потребують сучасних уроків, цікавих, динамічних уроків, що дивують, уроків, що надихають, уроків, що дарують віру у власні сили. Сірякова Оксана висвітлила основні поняття “сучасного уроку”, вимоги до сучасного уроку, проблеми сучасного уроку, шляхи удосконалення.Всі зміни є надзвичайно цікавими та корисними для освіти. Штучний інтелект, наприклад, давно увійшов у наше життя. Тож під час чергового зібрання, ми визначили місце штучного інтелекту в освіті, розглянули його як навчальний інструмент, обговорили ідеї використання під час навчання.
Кочервей Крістіна ознайомила слухачів з незвичними формами цікавого навчання, що дають можливість кожній дитині освоювати навчальний матеріал набагато швидше, цікавіше і продуктивніше. Завдяки зростанню популярності хмарних технологій, з’являються нові можливості управління навчальним процесом. Такі технології, як веб, віртуальні, хмарні радикально змінюють навчальні заклади, освітній процес, природу освіти та її доступність. Сучасному педагогу вже недостатньо просто мати глибокі предметні знання, володіти практичними уміннями та навичками. Йому необхідно творчо використовувати набуті знання, будувати кожен урок так, щоб у всіх учнів був стійкий інтерес, навчальна активність і бажання творити й пізнавати, експериментувати. Тому поряд із традиційними обов’язково треба використовувати ще й новітні технології, що можуть активізувати енергію учнів, направивши її в потрібне русло.
Керівник ШПС Ельвіра Куті