З метою опанування понять “відношення”, “пряма пропорційна залежність”, формування навичок з розв’язування вправ, що передбачають знаходження відношення чисел і величин; вмінь знаходити невідомого члена пропорції, розв’язувати основні задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ учні 6-А класу (вчитель Людмила ЛЮТИК) застосовували діяльнісний підхід – підготували міні проєкти “Смачні пропорції” та презентували смаколики в класі.
Вийшло цікаво, пізнавально, а головне – смачно.
🔵ЗАПРОШУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЯ🟠:
ХТО МОЛОДЦІ? МИ - МОЛОДЦІ! ВІДБУВСЯ ЩОРІЧНИЙ КОНКУРС ІМ.Т.ШЕВЧЕНКА21 Грудня, 2024
ДМИТРО ЛАВРЕНТЬЄВ – ФІНАЛІСТ КОНКУРСУ ЕСЕ «1000 ДНІВ ВІЙНИ. МІЙ ШЛЯХ»19 Грудня, 2024
ЗАВЕРШИВСЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЕТАП ОЛІМПІАД18 Грудня, 2024
НУШ В ДІЇ: ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ13 Грудня, 2024
ІНСТИТУЦІЙНИЙ АУДИТ – ВАЖЛИВИЙ ЕТАП В ЖИТТІ ЗАКЛАДУ11 Грудня, 2024