«Розкажи – і я забуду,
Покажи – і я запам’ятаю,
Дай спробувати – і я зрозумію»
Проєктна діяльність школярів в початковій школі, безумовно, є дуже важливою. Вона розвиває мислення, мовлення, уміння формулювати свої думки та виступати перед аудиторією. Нерідко робота над проєктом і його презентація допомагають дитині сформувати адекватну самооцінку. Деякі діти можуть повірити у себе, самоствердитися, а деякі, навпаки, розуміють, що без праці нічого не досягти.
Так, нещодавно учні 2-Б класу, вивчаючи тему з ЯДС про родину, виявили свою ініціативу у виготовленні міні-проєктів на тему: «Правила моєї сім’ї». Діти плідно попрацювали вдома над завданнями: разом з батьками обговорили, які є правила в їхніх родинах і оформили їх у вигляді плакатів, колажів та малюнків. Потім на уроці учні презентували свої роботи перед класом та разом оформили виставку власних робіт.
Такий вид діяльності дуже подобається учням, адже сприяє підвищенню особистої впевненості у кожного учасника проєкту, надихає на розвиток комунікативності, забезпечує механізм розвитку критичного мислення дитини, уміння шукати шляхи вирішення проблеми та розвиває в учнів дослідницькі уміння.
Оксана СІРЯКОВА, вчитель початкових класів
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.