У сучасному освітньому процесі значного розвитку набула ідея міжпредметної інтеграції. Інтегровані уроки ставлять за мету спресувати споріднений матеріал кількох предметів навколо однієї теми. Діти розглядають якесь явище, поняття з різних сторін.
Так, учні 6-Б класу нашого ліцею, мали змогу бути на бінарному уроці географії (вчитель – Сніжана Обершт) та “Пізнаємо природу” (вчитель – Оксана Петрова), де для вдосконалення освітнього процесу і кращого засвоєння знань з тем «Вулкани та вулканізм» та «Із чого складається Земля? Хімічний склад Землі», продемонстрували власноруч зроблені моделі вулканів, описали етапи вулканізму та хімічних реакцій, які відбуваються під час цих процесів.
У лабораторних умовах, за допомогою соди, оцету, активували свої міні-вулкани. Це сприяло розвитку творчого мислення учнів на основі інтеграції матеріалу, відібраного з кількох предметів та об’єднаного навколо однієї мети.
Бінарні уроки сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів, активному, емоційному сприйняттю ними нових знань, розвитку в них творчого та самостійного мислення.
Сніжана ОБЕРШТ, вчитель географії, Оксана ПЕТРОВА, вчитель курсу “Пізнаємо природу”
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.