Одним з головних завдань уроків з історії – є робота з історичними та контурними картами. Учні вчаться читати історичну карту, користуватися картою як джерелом знань, заповнювати контурну карту, що допомагає доповнювати знання та уявлення про історичні події.
Так, учні 6-х класів (вчитель Василь ГОРБАТЮК) на уроці з теми «Поліси. Велика грецька колонізація. Еллінізм» здійснили уявну подорож до міст, заснованих грецькими колоністами та ознайомилися з особливостями грецької колонізації.
Після опрацювання матеріалу параграфа і визначення основних напрямків колонізації (в групах), учні показували на карті історико-географічні об’єкти Стародавньої Греції та напрямки Великої грецької колонізації.
А далі, користуючись пам’яткою, учні (в парах) позначали та підписували на контурних картах такі об’єкти як територія Греції у VІІІ ст. до н.е., колонізовані греками береги, грецькі колонії, засновані на території сучасної України.
Така робота захоплює учнів завдяки самостійному та пошуковому її характеру.