Проєктна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проєкту.
Саме використовуючи метод проєктів ,у 4 – Б класі пройшов узагальнюючий урок з теми «Материки». Метою було узагальнити та закріпити знання про материки, з їхнім розміщенням на глобусі і карті півкуль; більше дізнатися про кліматичні особливості материків, океанів, різноманітність тваринного і рослинного світу.
Кожна група обрала собі материк над оформленням якого вона працювала.
Працюючи над навчальним проєктом в групах, учні створювали модель глобуса з контуних карт, малювали природні зони материків на карті,описували кліматичні умови, тваринний і рослинний світ.
Під час роботи діти користувалися різними джерелами інформації.
В кінці кожна група зробила самопрезентацію своєї роботи. Самопрезентацію починали з гри «Відгадай мене», де однокласники за навідними питаннями вгадували , який материк буде презентувати група.
Четвертокласники у цікавій формі закріпили вивчений матеріал.
Людмила КОДРЯНУ, вчитель початкових класів