Проєктна діяльність – це ідеальний засіб для навчання дітей. По-перше, – це інтегроване поєднання різних видів роботи. По-друге, діти виконують різні види діяльностей, які націлені на створення кінцевого продукту. По-третє, бачучи результати своєї праці, вони пишаються своїми досягненнями. Успішне завершення проєкту дає змогу учням і вчителеві ґрунтовно опрацювати тему, а діти ще й можуть показати здобутки своєї праці батькам, друзям, що є показником їх досягнень.
Так і сьогодні учні 5-Б класу Новоселицького ліцею №1, вивчаючи всім відому повість-казку «Чарлі і шоколадна фабрика» Роальда Дала, створили неймовірний настрій не тільки на уроці, а й за його межами.
Проникнувшись подіями та життям героїв твору, учні працювали над міні-проєктом «Створи свій смаколик», цим самим довівши, що робота їм сподобалася та вдалася на всі 100 відсотків.
Здобувачі освіти презентували свої витвори, які створили власноруч, розповіли про їх інгредієнти, наповнювачі та користь для споживання.
Хочу додати, що такі форми роботи на уроках з кожним разом дають учням відкрити щось нове для себе, й відкрити себе.
Тетяна ДІДУХ-БОЙЧУК, вчитель зарубіжної літератури