Творчий підхід до уроку робить навчальний матеріал пізнавальним, цікавим та захоплюючим для учнів. Саме таким був урок біології, який відбувся у 8-Б класі Новоселицького ліцею №1 (вчитель Альона БАСАРАБА).
Метою уроку на тему «Сенсорні системи смаку, нюху» було формування загального уявлення про будову і функції нюхової та смакової сенсорних систем; розкриття ролі запаху і смаку для людини; розвиток вміння знаходити пояснення біологічним процесам, використовуючи знання з інших предметів; вдосконалення вміння творчо розв’язувати поставлені завдання; розвиток вміння логічно мислити, робити висновки, виховання почуття відповідальності, доброзичливість, необхідності вести здоровий спосіб життя.
Практичною частиною уроку став дослідницький практикум, тому що як говорить китайська мудрість:
“Скажи мені, і я забуду
Покажи мені, і я запам’ятаю
Дай можливість діяти, я навчуся!”
Доцільність обраних методів та прийомів навчання застосованих вчителем під час уроку обумовлена педагогічною ціллю – активізувати знання та вміння здобувачів освіти, а також, сформувати у них низку ключових й предметних компетентностей, через використання проблемного методу та методики критичного мислення.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.