Медіаосвіта – це навчання теорії та практичним умінням для опанування сучасних мас-медіа. Медіаграмотність є похідною та результатом медіаосвіти, це здатність адекватно сприймати та інтерпретувати медіатексти.
Що таке буктрейлер? Буктрейлер – сучасна реклама книги. З англійської book- це книга, trailer – тягач, причіп, призначений для перевезення вантажів. Дослівний переклад: тягнути книгу на причепі. Буктрейлер – це короткий відеоролик за мотивами книги. Основне його завдання – яскраво й образно розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання. Буктрейлер – це інструмент сучасної медіаосвіти.
Так осторонь не залишаються ліцеїсти Новоселицького ліцею №1, впроваджуючи у вивчення творів на уроках зарубіжної літератури інтерпретуючи їх в медіаосвіту. Сьогодні вашій увазі пропоную роботу учня 7-А класу – Ярослава Горбатюка, який створив буктрейлер за повістю Джона Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі», де розповідається про протиставлення людяності світу насильства через характеристику головних героїв, сприйняття вихованню кращих людських рис – вірності, мужності, толерантного ставлення до представників різних національностей; формування духовно-емоційного світу школярів.
Створивши таку рекламу, ми прагнемо, щоб учні розуміли, як може вплинути війна на долю дітей та дорослих. Війни народжуються з нетерпимості, аморальності, з неповаги до інших людей, через зло, заздрість, несприйняття чужих думок…На жаль, людство не робить висновків і конфлікти повторюються. Митці, прагнучи осмислити досвід попередніх поколінь, своїми творами, відповідної тематики, застерігають людство від нових трагедій…
Тетяна Дідух-Бойчук, вчитель зарубіжної літератури