План роботи методично-психологічного марафону

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

               Директор ліцею №1

 О.М.Петров

01 липня 2022 року

 

План проведення

методично-психологічного марафону

для педагогічних працівників

з 04.07.22 по 08.07.22

Дата та час проведення

Зміст роботи Відповідальні
Понеділок

04.07.22

1000

Фаховий інтенсив “Будьмо грамотними!” за чинним правописом:

1. Втілюємо новий правопис у життя (презентація брошури).

2 Практична частина (робота з картками).

Година психолога: перша психологічна допомога людині у гострому стані стресу під час війни природних та техногенних катастроф.

Підлісна Н.О., керівник ШПС вчителів суспільно-гуманітарного циклу

 

Збурлюк Н.М., практичний психолог

Вівторок

05.07.22

1000

Календарно-тематичне планування за умов інклюзивного навчання:

1.Практикум «Аналізуємо, розробляємо, створюємо».

 

 

Година соціального педагога: теоретико-методологічні засади процесу соціалізації школярів в сучасному освітньому просторі.

Пивнюк Г.В.,

керівник команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП

Кочервей К.В., соціальний педагог

Середа

06.07.22

1000

Виховання на цінностях – як один з ключових компонентів формування Нової української школи: від теорії до практики:

1.Презентаційний блок з теми.

2.Ділова гра.

Година психолога: підтримка учнів педагогами в умовах військового конфлікту.

Ковдриш А.М., керівник асоціації класних керівників

 

 

 

Збурлюк Н.М., практичний психолог

Четвер

07.07.22

1000

Формувальне оцінювання як інструмент відстеження навчального поступу учнів:

1.Мотивація до навчальної діяльності як «двигун» розвитку особистості.

2.Сутність поняття «формувальне оцінювання».

3.Ефективні стратегії формувального оцінювання у роботі з молодшими школярами.

4.Оцінювання учнів 3-4 класів Нової української школи.

Година соціального педагога: мотивація до навчальної діяльності як «двигун» розвитку особистості.

Куті Е.І.,

керівник ШПС учителів початкових

класів

 

 

 

 

 

 

 

Кочервей К.В.. соціальний педагог

П’ятниця

08.07.22

1000

Інтеграція змісту предметів природничо- математичного циклу – вимога НУШ ( проблеми та шляхи):

1.Поняття «Інтеграція», види, методи  та прийоми.

2.Переваги інтегрованого уроку.

3.Методика розробки та проведення інтегрованих уроків предметів природничо-математичного циклу.

4.Практичне застосування прийому   фішбоун з теми «Інтеграція змісту предметів природничо- математичного циклу».

Година психолога: експрес-техніки зняття психоемоційного напруження.

Бальон Н.М., керівник ШПС вчителів 5-х класів НУШ

 

Заступник директора

з навчально-методичної роботи                                            Я.В. Дисар

 

Поділитися публікацією: