«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор ліцею №1
О.М.Петров
01 липня 2022 року
План проведення
методично-психологічного марафону
для педагогічних працівників
з 04.07.22 по 08.07.22
Дата та час проведення |
Зміст роботи | Відповідальні |
Понеділок
04.07.22 1000 |
Фаховий інтенсив “Будьмо грамотними!” за чинним правописом:
1. Втілюємо новий правопис у життя (презентація брошури). 2 Практична частина (робота з картками). Година психолога: перша психологічна допомога людині у гострому стані стресу під час війни природних та техногенних катастроф. |
Підлісна Н.О., керівник ШПС вчителів суспільно-гуманітарного циклу
Збурлюк Н.М., практичний психолог |
Вівторок
05.07.22 1000 |
Календарно-тематичне планування за умов інклюзивного навчання:
1.Практикум «Аналізуємо, розробляємо, створюємо».
Година соціального педагога: теоретико-методологічні засади процесу соціалізації школярів в сучасному освітньому просторі. |
Пивнюк Г.В.,
керівник команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП Кочервей К.В., соціальний педагог |
Середа
06.07.22 1000 |
Виховання на цінностях – як один з ключових компонентів формування Нової української школи: від теорії до практики:
1.Презентаційний блок з теми. 2.Ділова гра. Година психолога: підтримка учнів педагогами в умовах військового конфлікту. |
Ковдриш А.М., керівник асоціації класних керівників
Збурлюк Н.М., практичний психолог |
Четвер
07.07.22 1000 |
Формувальне оцінювання як інструмент відстеження навчального поступу учнів:
1.Мотивація до навчальної діяльності як «двигун» розвитку особистості. 2.Сутність поняття «формувальне оцінювання». 3.Ефективні стратегії формувального оцінювання у роботі з молодшими школярами. 4.Оцінювання учнів 3-4 класів Нової української школи. Година соціального педагога: мотивація до навчальної діяльності як «двигун» розвитку особистості. |
Куті Е.І.,
керівник ШПС учителів початкових класів
Кочервей К.В.. соціальний педагог |
П’ятниця
08.07.22 1000 |
Інтеграція змісту предметів природничо- математичного циклу – вимога НУШ ( проблеми та шляхи):
1.Поняття «Інтеграція», види, методи та прийоми. 2.Переваги інтегрованого уроку. 3.Методика розробки та проведення інтегрованих уроків предметів природничо-математичного циклу. 4.Практичне застосування прийому фішбоун з теми «Інтеграція змісту предметів природничо- математичного циклу». Година психолога: експрес-техніки зняття психоемоційного напруження. |
Бальон Н.М., керівник ШПС вчителів 5-х класів НУШ |
Заступник директора
з навчально-методичної роботи Я.В. Дисар