Модель поведінки в екстремальних ситуаціях

В рамках тижня безпеки життєдіяльності перед зимовими канікулами у 7-Б класі було проведено практичне заняття «Модель поведінки в екстремальних ситуаціях».

Метою заняття було поглибити знання учнів про екстремальні  ситуації, про моделі правильної поведінки, розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння працювати в групі, оцінювати ситуацію, адекватно на неї реагувати, вміння правильно діяти в умовах ЕС, прищеплювати бережливе ставлення до власного здоров’я та життя, здоров’я та життя оточуючих людей, відпрацьовувати правильні моделі поведінки у екстремальних ситуаціях, навички самозахисту та взаємодопомоги.

Під час перегляду презентації діти мали змогу дізнатися, що таке екстремальна ситуація, згадали номери аварійних служб та з якими питаннями до них можна звернутись, обговорили правила поведінки під час повітряних тривог, ознайомились з правилами надання першої допомоги під час враження електричним струмом, потрапляння хімічної речовини на шкіру, при отруєнні хімічними речовинами.

Для батьків була розроблена пам’ятка «Безпечне навчання та відпочинок».

Загалом Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності у 7-Б класі проведено на належному рівні, семикласники мають необхідні знання і вміння, які здатні забезпечити їх безпеку вдома, у побуті, в екстремальних ситуаціях, на спортивному майданчику та у приміщенні ліцею.

Класний керівник 7-Б класу Р.Г. Одажіу

 

Поділитися публікацією: