Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу, я пам’ятаю.
Те, що я роблю, я розумію.
Китайський філософ Конфуцій
Ці прості, і водночас мудрі слова, вкотре підтверджують, що саме від учителя початкових класів залежить наскільки глибокими, міцними і якісними будуть знання, уміння та навички учнів в майбутньому. Адже сьогодні НУШ суттєво змінює роль вчителя, а сучасні учні стають на уроках партнерами для вчителя, а сам процес навчання їхнім співробітництвом.
Саме такі перші кроки співпраці відбулися нещодавно на уроці з ЯДС в 2-Б класі на тему: «Водойми рідного краю. Природні і штучні водойми. Створення плаката «Водойми України». На уроці учні знайомились з поняттям штучні і природні водойми: джерела, річки, озера, болота, моря, ставки, водосховища та їх значенням в житті людини; вчились спостерігати, аналізувати і узагальнювати. Продовжували формувати вміння працювати в групі, висловлювати свою думку, робити висновки; виховувати дбайливе ставлення до води як найціннішої речовини на Землі та водойм. Кінцевим результатом уроку стали виготовлені плакати на тему: «Водойми України».
Такі практичні уроки дають змогу вчителеві разом з учнями вивчити і закріпити великий обсяг матеріалу та допомагають досягнути міцних та стійких знань. Вони сприяють формуванню цілісної картини світу, допомагають систематизувати знання з вивченої теми, адже ,саме в початковій школі закладаються основи наукового світогляду та ціннісні орієнтири особистості.
Вчитель-методист: Сірякова О.В.