Партнерство на уроках “Я досліджую світ”

Те, що я чую, я забуваю.

Те, що я бачу, я пам’ятаю.

Те, що я роблю, я розумію.

 Китайський філософ Конфуцій

Ці прості, і водночас мудрі слова, вкотре підтверджують, що саме від учителя  початкових класів залежить наскільки глибокими, міцними і якісними будуть знання, уміння та навички учнів в майбутньому. Адже сьогодні НУШ суттєво змінює роль вчителя, а сучасні учні стають на уроках партнерами для вчителя, а сам процес навчання їхнім співробітництвом.

Саме такі перші кроки співпраці відбулися нещодавно на уроці з ЯДС в 2-Б класі на тему: «Водойми рідного краю. Природні і штучні водойми. Ство­рення плаката «Водойми України». На уроці учні знайомились з поняттям штучні і природні водойми: джерела, річки, озера, болота, моря, ставки, водосховища та їх значенням в житті людини; вчились спостерігати, аналізувати і узагальнювати. Продовжували формувати вміння працювати в групі, висловлювати свою думку, робити висновки; виховувати дбайливе ставлення до води як найціннішої речовини на Землі та водойм. Кінцевим результатом уроку стали виготовлені плакати на тему: «Водойми України».

Такі практичні уроки дають змогу вчителеві разом з учнями вивчити і закріпити великий обсяг матеріалу та допомагають досягнути міцних та стійких знань. Вони сприяють формуванню цілісної картини світу, допомагають систематизувати знання з вивченої теми, адже ,саме в початковій школі закладаються основи наукового світогляду та ціннісні орієнтири особистості.

Вчитель-методист: Сірякова О.В.

Поділитися публікацією: