Проєкт 8-А класу з превентивного виховання та формування ЗСЖ

«Бути здоровим – це бути сучасним» – у дії!

Древньогрецький філософ Платон уважав, що заняття гімнастикою без музичного супроводу формує міцну, проте бездушну людину. Поєднання гімнастики з музикою дає змогу виховувати всебічно й гармонійно розвинуту молодь.

Вплив музики пов’язаний не з м’язами, які ми тренуємо, а з нашим мозком. На це вказує багато різних досліджень, у яких науковці змогли довести, що сама думка про рухи нашого тіла підсилює імпульс, який мозок передає м’язам. Тим паче, дослідження показали, що думки про тренування дають майже половину такого ж результату, як і справжнє тренування м’язів. Коли ви уявляєте собі рухи певної частини тіла, ви збільшуєте силу сигналу, який передається з мозку до м’язів.

Так, подібний експеримент вирішили провести учні 8-А класу, працюючи над класним проєктом «Бути здоровим – це бути сучасним» у рамках загальношкільного проєкту «Крок до зірок». Простежено, що музичний супровід найбільше допомагає в тих видах спорту, які залежать від злагодженості рухів у часі (біг, ходьба тощо).

Результати дослідження показали, що 90% респондентів-восьмикласників написали, що їм подобається використання музичного супроводу на заняттях, 10% вказали, що їм байдуже. Було відзначено також, що музичний супровід має бути різним за інтенсивністю в різних частинах заняття – 56% ,а 44% вважають, що достатньо вмикати музику тільки на розминці.

Отже, музичний супровід використовується не тільки як фон, а як фактор ритму, таким чином музика задає темп виконання вправ та сприяє розвитку відчуття ритму, що сприяє підвищенню емоційного стану, більш якісному виконанню фізичних вправ, підвищує рухову активність, позитивно впливає на розвиток естетичних почуттів, значною мірою сприяє ефективності виконання вправ, знижує ступінь втомленості в процесі виконання вправи та після заняття.

Пресцентр 8-А класу