Співпраця школи та родини у трудовому вихованні дітей
[peg-image src=”https://lh3.googleusercontent.com/-emQCsK2iMgU/WiELZzKjsVI/AAAAAAAAAwc/I2Ze8OBRX7oq0Bt8tAujvZLHq0zIg64iQCCoYBhgL/s144-o/20171129_144508.jpg” href=”https://picasaweb.google.com/107089070313193142780/6486419180831468641#6494484675504091474″ caption=”” type=”image” alt=”20171129_144508.jpg” image_size=”640×360″ ]«Праця — дуже складне явище, в якому розкривається ідейний, емоційний, розумовий, естетичний, психологічний, творчий смисл людського життя, виховання й самовиховання… Завдяки праці, через працю, через уміння й майстерність людина виявляє себе, як наймогутніша й наймудріша сила природи». В.СухомлинськийДЕТАЛЬНІШЕ🔍