Театральний урок у 8-Б класі

171120172609-min.jpgУ гості  до античного  театру

   Розум людський ніколи не винаходив

 нічого шляхетнішого за театральні дійства

 як для вдосконалення,

 так і для очищення людської натури.

Вольтер

Так розпочався театральний урок у 8-Б класі, де учні заздалегіть  готувалися до нього з нетерпінням. Напередодні  діти  ознайомилися  з особливостями виникнення театру Давньої Греції, облаштуванням  та функціонуванням  давньогрецького театру,  який  сприяв  усвідомленню того, що він  був важливим засобом виховання найширших мас народу. Основною  метою такого уроку є  виховувати в учнів повагу до театрального мистецтва та античної культури, розвивати уважність, допитливість і, найголовніше ,  виявляти  акторські здібності серед них.Прищеплювати любов до театру, шанобливе ставлення до працівників театру. І це їх так захопило, що діти вирішили створити своє театральне дійство. До вистави поставилися з великою відповідальністю: обрали тему вистави, розподілили ролі і включилися до роботи. Ведуча розповіла, що   стародавня  Греція – це батьківщина європейського театру. Давньогрецький театр зароджується, набуває розквіту й занепадає в досить короткий проміжок часу, упродовж життя трьох поколінь і трьох великих трагіків античності – Есхіла, Софокла, Еврипіда. Це був яскравий період в історії грецьких міст-полісів, жителі яких не лише відчули себе повноправними громадянами, а й збагнули свою відповідальність за долю країни. Це була «золота доба». У Давній Греції зародилися і отримали повний розвиток комедія і трагедія. Драма сатири  не відігравала значної ролі у розвитку давньогрецького театру. Театр виник дуже давно. Зараз існують різні театри — театри опери та балету, драматичні, комедійні, лялькові, музичної коме­дії, юного глядача…  А в епоху Давньої Греції існував лише один вид театру, витоком якого було народне святкування на честь бога родючості Діоніса.

Так учні, створивши свою трагедію, відтворили сцену  про життя богів на Олімпі. Вони так захопилися грою, що не замітили , як пролунав дзвінок про завершення уроку. Звичайно, одного уроку для такого дійства мало, але саме головне те, що діти відчули себе маленькими акторами театру. І костюми, і музика, і презентація – все це допомогло їм відтворити їхню виставу. Оцінкою уроку стала дружня атмосфера, позитивні емоції та бажання творити і надалі.

Така форма проведення уроку допомагає і вчителю, і дітям. Головне завдання,  що стоїть перед педагогом — позитивними стимулами підтримати пошукову діяльність учнів,  щоб навчальний процес супроводжувала  радість відкриття. Звичайно, поєднання елементів гри і навчання здатне позитивно впливати на розвиток творчих здібностей учнів.

Вчитель зарубіжної літератури

Новоселицької гімназії

Дідух-Бойчук Тетяна Георгіївна

171120172606-min.jpg 131120172584-min.jpg 131120172573-min.jpg