Академічна доброчесність залежить від усіх учасників

Сучасні учні використовують дуже багато хитрих методів для списування. Шпаргалки та списування домашнього завдання здаються дитячою грою у порівнянні із нинішніми передовими технологіями у списуванні. Сьогодні школярі застосовують пейджери, на які надходять повідомлення з відповідями для контрольної; калькулятори з уведеною «додатковою» інформацією; мініатюрні відеокамери, які можна сховати під одягом і використати для передачі запитань помічнику; особливі калькулятори, які за допомогою інфрачервоного випромінювання передають повідомлення іншим у класі та навіть інтернетівські сайти, на яких містяться готові реферати практично з будь-якого предмета!

Саме тому, в рамках тижня правового виховання, у 7-Б класі був проведений лекторій на тему: «Академічна доброчесність», під час якого учні мали змогу дізнатися про:

Що таке академічна доброчесність;

  • Де знаходиться коріння академічної недоброчесності, яка проростає буйним цвітом в українській загальноосвітній школі?
  • Які форми відповідальності за порушення академічної доброчесності можуть реально застосовуватися стосовно учнів та вчителів закладу загальної середньої освіти?
  • Про необхідність дотримання норм академічної доброчинності .

Лекторій був для учнів цікавим та змістовним. Ліцеїсти зрозуміли, що найважливіше те, що про академічну доброчесність важливо не просто говорити, а й учитися жити доброчесно на практиці та виховувати в собі сміливість відстоювати своє право на справедливе доброчесне освітнє середовище.

Класний керівник 7-Б класу Р.Г. Одажіу